Дейл Карнегі. Поради, які допоможуть Розташувати До Себе Людей

Ви б хотіли викликати прихильність людей до себе? Будь-яких. У будь-якій ситуації знаходити друзів?

Вміти спілкуватися з людьми - важлива якість для підприємця. Кілька порад, як це правильно робити, можна знайти у Дейла Карнегі. Він говорив:

«Всі ідеї, якими я захоплююся не мої. Я взяв їх у Сократа. Я підслухав у честерфільд. І підглянув у Ісуса. Їх все я написав я купчу. Якщо вам не подобаються ці правила, які б ви використовували ».

Ким був Дейл Карнегі? Він був багатим, успішним людиною. Він написав невелику книгу «Як завойовувати друзів і впливати на людей», яка була продана тиражем більше 30 мільйонів екземплярів. Вона і сьогодні видається і продається і це, ймовірно, одна з кращих книг про те, як слід спілкуватися з людьми.

Ці кілька порад саме звідти. Перевірені часом і досвідом.

1. Створюйте свої власні емоції

«Якщо ви хочете бути веселим, дійте весело».

Емоції працюють і в зворотному напрямку. Ви можете використовувати це в свою користь. Якщо ви застрягли на негативній емоції, просто струсіть її. Змініть положення тіла, вираз обличчя, дійте так, як ніби вам вже весело. Радість і інші позитивні емоції більш корисні для спілкування, приємні для співрозмовника.

2. Логіку переоцінюють

«Коли маєте справу з людьми, пам'ятайте, що маєте справу не з істотами логіки, а з істотами емоцій».

Це ключ до спілкування. Логіка - хороша штука. Але коли мова йде про спілкування, люди - емоційні. Ми посилаємо і отримуємо емоції від інших людей. Ось чому, мова тіла, голос і тональність передають нам до 93% інформації.

Мова тіла, голос, тональність - речі, які показують, що ми відчуваємо, про що думаємо. І саме тому потрібно вміти змінювати свої емоції. Це дуже сильно впливає на те, як ви говорите, як ви використовуєте своє тіло. І це буде впливати на ваші відносини і результати спілкування.

3. З речі, яких варто уникати

«Будь-який дурень може критикувати, засуджувати і скаржитися. Але розуміння і прощення вимагає сильного характеру і самоконтролю ».

Уникнути критики, осуду і скарг складно. Деякі люди отримують якесь задоволення, критикуючи і скаржачись. Ці речі допомагають людині відчувати себе більш важливою персоною, якщо він критикує когось. Або кращим, ніж він є, якщо він виступає в ролі жертви.

Але в кінцевому підсумку ці якості негативні і вони дуже обмежують ваше життя. Вони впливають на ваш настрій, мотивацію, дії. Ви можете потрапити в пастку «скаржника»: спіраль, де ви будете скаржитися, знову скаржитися, слухати скарги, знаходити недоліки у вашому повсякденному житті. Будете отримувати і віддавати негативні емоції. Люди завжди хочуть відчувати себе добре. Тому така поведінка ставить перепони на шляху до знаходження нових корисних контактів.

4. Що найважливіше?

«Королівська дорога до серця людини лежить через розмову про речі, яким він вірить найбільше».

Класичний рада. Менше говорити про себе. Свого життя і думках. Більше слухайте. Але якщо до ваших справах не виявляють інтересів, краще піти.

5. Фокусуйтеся не на собі, а на навколишній світ

«Ви можете знайти більше друзів за два місяці, проявляючи інтерес до інших людей, ніж за два роки, намагаючись зацікавити людей собою».

Багато людей використовують другий, менш ефективний спосіб спілкування. Він більш привабливий, тому що всі говорять «про мене», «про мене». Перший спосіб більш ефективний. Люди будуть відповідати вам взаємністю. Будьте зацікавлені в них, і вони стануть цікавитися вами.

Але є одна складна штука. Ваші справжні думки передаються через мову тіла і ваше звучання. Тому, нещирий інтерес людина відразу помітить. Від цього спілкування буде страждати.

6. Візьміть свої емоції під контроль

«Людина, яка шукає схвалення у інших довіряє своє щастя незнайомцям».

Якщо ви шукаєте схвалення в очах інших людей, чекаєте їх похвали, ви довіряєте їм більшу частину своїх емоцій. І ваше самопочуття перетворюється в американські гірки. Один день ви відчуваєте себе окрилений. На наступний день не можете поворухнутися.

Візьміть це під свій контроль. Тепер ви за кермом, ви контролюєте те, що відчуваєте. Вам, звичайно, приємно отримувати компліменти, але ви не залежите від них.

Це зробить вас більш емоційно стабільним, дозволяє качати свої «емоційні м'язи». Тепер ви можете допомогти собі стати більш оптимістичним, бути на емоційному підйомі довше. Така стабільність і зростання добре позначається на взаєминах.

7. Вас ніхто не тягне назад

«Замість того, щоб переживати що про вас скажуть люди, чому б не зробити щось таке, чим вони стануть захоплюватися?».

Занадто сильно переймаючись тим, що про вас думають люди, ви годуєте монстрів в своїй голові. Ви думаєте, що люди будуть засуджувати вас за те, що ви робите? Можливо будуть. Але правда в тому, що більшу частину часу, вони думають про себе. Їх просто не хвилює велика частина того, що ви робите.

Це може викликати розчарування. Або надихати. Адже тепер у вас немає перепони громадської думки, яка заважає діяти!

8. Що це означає для мене?

«Є тільки один спосіб ... змусити когось робити щось. Це змусити іншу людину захотіти це зробити ».

Якщо ви хочете чогось від іншої людини, чи буде він піклується про вашу мотивації? Можливо. Але частіше їм буде все одно на ваше бажання.

Люди хочуть знати, що вони отримають від цього. Таким чином, щоб отримати те, що вам потрібно, покажіть людині його вигоду.

9. Йдеться про щось більше, ніж слова

«Є 4 способи контакту зі світом. І нас оцінюють і класифікують за цими способами контакту: що ми робимо, як ми виглядаємо, що ми говоримо і як ми говоримо ».

Часто люди загострюють на третьому пункті: що ми говоримо. Але пам'ятайте, що більшість людей складають стереотип по першій зустрічі. Може, вони не хочуть, але це відбувається підсвідомо. І, можливо, ваш мозок теж становить думка про людей. Так що подумайте, як ви виглядаєте зі сторони. Подумайте, як справити перше враження. Подумайте про мову тіла. І свою промову. Подумайте, як ви себе почуваєте, тому що це впливає на те, що ви говорите.

10. Посмішка

Найпростіший спосіб справити хороше враження - щира посмішка. Як описував сам Дейл Карнегі: «... посмішка« говорить »: Ви мені подобаєтеся! Я дуже радий Вас бачити! ». Похмурий і незадоволена людина ніколи не зробить позитивного враження на оточуючих.

11. Називайте людей на ім'я

Для кожної людини звук його імені - один з найулюбленіших і приємних. Якщо ви будете намагатися запам'ятовувати і звертатися до людей по імені, вони будуть «дякувати» вас своїм гарним ставленням до вас.

12. Розмовляйте з людьми про їхні інтереси

Успіх Рузвельта багато в чому залежав від знання, що шлях до серця будь-якої людини - це розмова про те, що йому цікаво. Тому він відрізнявся широким крутому знань. Перед приходом людини, Рузвельт вивчав (цікавився) тим питанням, яке цікавить співрозмовника.

13. Дайте відчути людям їхню соціальну значимість

Роблячи приємні компліменти втомленою леді, яка вас обслуговує в банку, ви не просто зверніть на себе увагу і розташуйте її до себе, але і зробите трошки приємніше сірий робочий день людини. Але нещирий комплімент не працює. Потрібно говорити те, що відчуваєте. Як писав Дейл Карнегі: «... якщо робити добро лише з вигодою для себе, тоді нас чекає банкрутство, якого ви і заслуговуєте!».

 

Джерело: geniusmarketing.me

Додати коментар


Захисний код
Оновити

2016 ©Української федерації фігурного катання на ковзанах.

Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на ufsf.com.ua.