Равенсбург – старе німецьке містечко, було і в швабському союзі, було і вільним містом, але потім стало Баварським, а нині Вюртемберзьким.
Це була коротка історична довідка, а тепер про вальс, равенсбургский, його придумала німецька танцювальна пара Анжеліка і Еріх Бук в 1973 році під керівництвом свого тренера Бетті Каллауей. На знімку – вони на верхній сходинці п’єдесталу Європи в 1972 році, єдиний раз виграли у Людмили та Олександра, які після цієї поразки більше нікому не програвали.
Ось цей вальс і був обраний ІСУ для сезону 2015/2016 в короткому танці у дорослих. У танці повинні будуть використовуватися такі ритми: Вальс плюс будь-яку кількість ритмів з наступних ритмів: Фокстрот, Марш, Полька. Патерн танець, як Запропонований Елемент, повинен виконуватися в Ритмі Вальсу, в будь-якому стилі Вальсу.
Темп музики на всьому протязі патерн танцю повинен бути постійний і відповідно до темпом, необхідним для патерн танцю «Равенсбургскій вальс», тобто 66 такту при 3 ударах в хвилину або 198 ударів в хвилину, плюс або мінус 3 удари на хвилину.
Часткова Доріжка кроків, повинна виконуватися під один з інших Ритмів, оголошених для сезону в стилі цього Ритму. Темп музики для Часткової Доріжки кроків не наказаний, але повинен бути постійним протягом всього Часткової Доріжки Кроків.
Малюнок танцю повинен тривати, в основному, в постійному напрямку і не повинен перетинати «Довгу вісь» льодового майданчика більше одного разу в кожному з кінців катка і на відстані не більше 20 метрів від коротких бортів. Петлі дозволені в будь-якому напрямку, за умови, що вони не перетинають «Довгу вісь» катка. Однак не буде вважатися порушенням цього правила перетинання «Довгою осі» під час виконання кроків з 10 по 25 в патерн Танці «Равенсбургскій вальс».
З моменту початку відліку часу пара не повинна залишатися на одному місці більше 10 секунд. Під час виконання програми дозволені: одна (1) повна зупинка тривалістю не більше 10 секунд, але не більше, повинна бути включена і ця зупинка повинна позначати точку початку Часткової Доріжки кроків (яка повинна початися відразу ж після цієї зупинки).
Запропоновані елементи
Дві (2) Секції повинні бути виконані одна за одною. Секції 1 виповнюється першій з Кроком # 1 зліва від суддів.
Танцювальна Підтримка: не більше однієї (1) Короткої Підтримки
Доріжка кроків: Одна (1) Часткова доріжка кроків в Позиціях. – малюнок: один повний круг, розпочатий відразу після обов’язкової (запропонованої) зупинки, (тобто Часткова Доріжка Кроків не може починатися на початку програми) і закінчений в тому ж місці, де було розпочато; тривалість: будь-яку кількість четирѐх тактних музичних фраз ; Хвати: Хват Рука на руках з повністю витягнутими руками не може використовуватися і партнери повинні бути весь час в контактних позиціях, навіть під час змін позицій і виконання Твізлов
Одна (1) Серія Послідовних Твізлів
Тепер можна перейти і до паттерну Равенсбургського вальсу. Особисто мені дуже складно взяти якесь виконання за еталон, але тут рулить якість картинки, тому дивіться на вальс у виконанні Тетяни і Романа. Обов’язковий патерн починається приблизно з 22 секунди відео і закінчується на 51- й.
Є ще старий посібник ІСУ з Іриною Лобачовою, Іллею Авербухом і Барбарою Фузар-Полі і Мауріціо Моргали. Але там зроблені акценти трохи на інші кроки, але все одно зрозуміло.
Ну і приведу посилання на равенсбургські вальси 1999 року і 2006 року. Позначати, хто є хто-не буду, нехай буде лотерея, а раптом пощастить і вам сподобається, те що ви побачили
Ось так виглядає схема вальсу в малюнках.
З 1 по 19 крок – це секція № 1RW, з 20 по 41 крок – це секція № 2RW. У кожній секції по три ключових місця, по правильності виконання яких і будуть визначатися рівні.
чоловічі кроки

жіночі кроки

Жовтеньким я виділив ключові місця.
Четвертий рівень буде виглядати ось так:
1 секція: хлопчик-дівчинка-хлопчик
2 секція: (дівчинка-хлопчик) – хлопчик-дівчинка
Переходимо до деталізації.
секція 1RW
КП 1
Оцінюють по хлопцю. Це самий початок секції, перші кроки. Хлопець робить трійку, потім міняється місцями з дівчиною, яка в свою чергу теж робить трійку, потім вони знову міняються місцями і хлопець знову робить трійку. Так ось ці самі “чоловічі” і оцінюються на рівень. Враховують правильні ребра на правій нозі (вперед всередину-назовні), правильно виконаний поворот і правильне махове рух вільної ноги. Вважаю, що біда буде з цими правильними трійками. Начебто трійка вважається простим кроком, але намучаться вони все тут, мама не горюй. А все через правильного маху, дуже велике бажання підстрибнути злегка, ось і на даній ДІФКУ Марина Анісіна якраз злегка підстрибує. У деяких помітно було, як не всім лезом коник ставиться на правильне ребро, а як ніби навшпиньках їдуть.

КП 2
Оцінка відбувається по кроках Дівчини. На цієї ДІФКУ Тетяна Навка і Роман. Якщо дивитися тільки жіночі кроки, то там видно два моухока, ось оцінюється як раз другий, який вони з Романом і виконують синхронно. Тут має бути правильні ребра, в даному випадку обидва рази внутрішні, правильно виконаний моухок і правильна постановка вільної ноги.

КП 3
А це ключове місце як раз для хлопця, оцінюють його моухок. Тобто коли парою робиться цей синхронний моухок в позиції Кіліан, треба дивитися на ноги і бачити правильні внутрішні ребра, правильно виконаний поворот і правильну постановку вільної ноги. Після нього вони роблять схрещений крок, на цьому перша секція закінчується.
На перший погляд нічого складного, прості кроки, трійки і моухокі на внутрішніх ребрах в ки-пойнтах, але думається, що не тільки правильність виконання кроків тут буде заважати отримати 4 рівень, але ще і правильний таймінг. Можна ось згадати торішню на кшталт самбу у юніорів, кроки прості, позиції прості, а четверте рівнів і не було практично. Ось така проста небезпека.
секція 2RW
КП 1
Це єдиний кі-пойнт в якому оцінюються і хлопець, і дівчина. І знову це трійки
Першою виконує трійку спортсменка, вперед на внутрішньому ребрі, виїзд на зовнішньому і схрещення. Тут тільки правильне виконання повороту і правильні ребра.
Практично через крок, хлопець виконує на рівень свою трійку. А дівчина тим часом виконує твізл. В даному випадку теж є небезпека, ця трійка і твізл в кутку, де вони змінюють напрямок, найголовніше не шкребти по льоду, а то он на ДІФКУ у Романа сніг летить, значить шкребет, можуть не зарахувати.

КП 2
Другий кі-пойнт, на перший погляд найпростіший. Хлопчик повинен ковзати на правильних ребрах, спершу на лівій нозі зовнішнє ребро, потім на правій нозі, також зовнішнє ребро. Тобто вони повинні і тут співпасти, ліва нога хлопця повинна відповідати жіночому гака до повороту, а права нога – виїзду після повороту на гаку. Обидва чоловічих кроку повинні бути однакові за часом. Є й маленька обмовка: “Зміна ребра на останньому счѐте кроку дозволена для підготовки до поштовху / переходу на наступний крок. (Приклади в Ключових Місцях: 1RW Key Point 1 # Кроки 1 і 3; 2RW – Key Point 2 Кроки # 36a і 36b) .

КП 3
Найскладніший кі-пойнт в паттерне. І природно це будуть жіночі кроки Спершу гак, вперед назовні – тому назовні, а потім чоктав, вперед на внутрішньому ребрі, тому – зовнішнє ребро. Можна причепитися до чоктав, внутрішнього ребра не було, тільки позначення, що є неправильно.
Після цього всього Вальсова трійки. Патерн завершено. Ну і залишаю практичні заняття, трудіться
Джерело: sports.ru