Музика – Ча-ча-ча 4/4
Tempo – 29 тактів при 4 ударах в хвилину
Pattern – Переважний
Duration – Час необхідний для виконання 2 серій танцю 1:07 хв.
Цей танець призначений для того, щоб дати уявлення танцюристам про Латиноамериканському ритмі на ранньому етапі розвитку і допомогти їм зрозуміти і оцінити ритм не тільки ногами, а й їх тілами. Кроки розподілені таким чином, щоб вони створювали відчуття ритму «Раз, Два, Ча-ча-ча». Дозволена індивідуальна інтерпретація з додаванням характеру ритму Ча-ча-ча, за умови збереження цілісності кроків, положень вільних ніг і танцювальних позицій. Повернення на переходах малюнка – дозволені.
Кроки 1 і 2 виконуються по дузі, у напрямку до борту катка, а потім, від борту. Кроки 3 і 4 є «легкими кроками» (див. Опис – Ковзні кроки Правило 704). Партнер виконує «ковзаючі кроки» (кроки 3, 4 and 5) на ½ рахунку кожен, проте на останньому кроці він залишається на своїй лівій нозі ще на ½ рахунку, при цьому права нога піднята. Партнерка виконує три «ковзають кроку», але як тільки вона завершує свій третій крок (5a), вона схрещує свою ліву ногу ззаду на другу ½ рахунку для кроку 5b. Існує тенденція у партнерки пропустити крок 5b через труднощі перенесення ваги тіла на цьому кроці. Судді повинні заохочувати тих дівчат, які виконують цей крок правильно. Кроки 1 – 5 виконуються в позиції Танго, використовуючи ритм (timing) – «1, 2, ча-ча-ча». На кроці 6 партнери змінюють позицію Танго на позицію «Рука-на руках» (права рука партнерки в лівій руці партнера, а ліва рука партнерки в правій руці партнера) для виконання серії схрещених спереду кроків з киснем (льоду) *. На кроці 7, партнер переходить на праву від партнерки сторону, виконуючи свій гак, а вона свою трійку. Після того, як вони виконали свої повороти, партнерка, перебуваючи на етапі 8слева від партнера, переходить на праву від нього сторону після кроку 9.
На кроці 10 партнери беруть Закриту (Вальсова) позицію і на кроці 11, обидва партнери витягають вільні ноги назад на третій удар (музичний рахунок 1).
На кроки 14, партнерка звільняє свою ліву руку з Відкритої (Фокстротной) позиції і проносить її над лівою рукою партнера під час виконання Моухока.
На кроці 23, партнерка кладе свою ліву руку в праву руку партнера. Крок 24 – це махового Закритий Моухок для обох партнерів, але в різних напрямках, так що вони повертаються спиною один до одного, відпускаючи руки і, на кроці 25, партнерка кладе свою праву руку в ліву руку партнера.
Слід мати на увазі, що крок 25 – це схрещення спереду для обох партнерів (XF-RBI для партнера; XF -LBO для партнерки).
Кроки з 27 по 36 виконуються в позиції Кіліан, і кроки 27-36 є однаковими для обох партнерів. Вони виконують серію кроків з киснем льоду * в позиції Кіліан (кроки 27-29). Заключна частина танцю – це надзвичайно глибока дуга на Лівою-Вперед-Всередину для обох партнерів. Дозволено повернення по малюнку, якщо очевидно, що цей рух знаходиться під контролем. Партнерка виконує потім Відкритий Моухок (її кроки 37a і 37 b) для того, щоб почати наступну серію танцю.
* Кроки 6-9 і 22-29 повинні виконуватися з дуже коротким, але вираженим перенесенням ваги (з киснем льоду) на іншу ногу на «і» між рахунками і поверненням на вихідне ребро.
Творці – Бернард Форд, Келлі Джонсон, Лорі Пальмер і Стевен Белангер Перше Подання – Річмонд Хілл, Онтаріо, 1989
Ча-ча Конгеладо
позиція | Крок No. | кроки Партнера | Кількість рахунків музики | кроки партнеркою | ||
Зовнішня (Танго) | 1 | RFI-Pr | 1 | LBI-Pr | ||
2 | LFO | 1 | RBO | |||
3 | LF-Rff Скользящий Крок | ½ | LB-Rff Скользящий Крок | |||
4 | RF-Lff Скользящий Крок | ½ | RB-Lff З кользящій Крок | |||
5a | LF- Rff Скользящий Крок | 1 | ½ | LB-Rff Скользящий крок | ||
5b | (R нога піднята вперед вНаприкінці кроку) | ½ | XB-LBO (R нога піднятавперед в кінці кроку) | |||
Обидві Руки-в- Руках | 6 | XF-RFO з L ногою Тd | 1 і 1 | XF-RBI з L ногою Тd | ||
7 | XF-LFO з R ногою Тd/ LFO-Rk | 1 і 1“І” | XF-LBI з R ногою Тd/ LBI3 | |||
8 | XF-RBI з L ногою Тd | 1 і 1 | XF-RFO з L ногою Тd | |||
9 | XF-LBI з R ногою Тd | 1 і 1 | XF-LFO з R ногою Тd | |||
Закрита (Вальсова) | 10a | RBO | 1 | 2 | RFI | |
10b | LFI | 1 | СlMo | |||
11 | RFILFO | 4“І” | LBIRBO | |||
12 | RFI – SlCh | 2 | LBI – SlCh | |||
Відкрита (Фокстротна) | 13 | LFI | 2 | RFO | ||
14 | XB-RFO | 1 | XB-LFIОpMo | |||
15 | LFI-Ch | 1 | RBI | |||
Закрита (Вальсова) | 16 | RFO | 2 | LBO | ||
17 | LFO3 | 1 + 1 | 2 | RBO | ||
18 | RBO | 2 | LFO | |||
Відкрита (Фокстротна) | 19 | LFO | 2 | RFI | ||
20 | RFI | 1 | LFO | |||
21 | LFO | 1 | RFI | |||
Одна Рука-в- Руке | 22 | RFO LFI-Ch | 1″І” | LFI RFO-Ch | ||
23 | RFOsw-СlMo | 3музичний рахунок 4 – 1 – 2 | LFIsw-СlMo | |||
24 | LBO | 2 | RBI | |||
25 | XF-RBI | 2 | XF-LBO | |||
Кіліан | 26 | LFO RFI-Ch | 2″І” | 2 | RFI | |
27 | LFO з R ногою Тd | 1 і 1 | LFO з R ногою Тd | |||
28 | XF-RFI з XB-L ногоюТd | 1 і 1 | XF-RFI з XB-L ногоюТd | |||
29 | LFO з R ногою Тd | 1 і 1 | LFO з R ногою Тd | |||
30 | XF-RFO | 1 | XF-RFO | |||
31 | XB-LFI | 1 | XB-LFI | |||
32 | RFI LFO-Ch | 1″І” | RFI LFO-Ch | |||
33 | RFI | 1 | RFI | |||
34 | LFO | 1 | LFO | |||
35 | XB-RFI | 1 | XB-RFI | |||
36 | LFI SwR | 4 | LFI SwR | |||
37a | RFI | 2 | 1 | RFIOpMo | ||
Відкрита (Фокстротна) | 37b | 1 | LBI | |||
38 | LFO | 2 | RBO |
Умовні позначення кроків і елементів:
L – ліва нога
R – права нога
F – вперед
B – назад
O – назовні
I – всередину
Rff – права нога попереду
Lff – ліва нога попереду
Тd – дотик льоду ногою (touch down)
Pr – біговій крок
XF – схрещення спереду
XB – схрещення ззаду
Ch – шассе
Sl Ch – ковзне шассе
CR – крос-рол 3 – поворот трійкою
СlMo – Закритий Моухок
ОpMo – Відкритий Моухок
Sw – махове рух
SwR – махове рух правою ногою
sw-Сl Mo – махового Закритий Моухок
Правило 704, параграф 9 «Скользящий крок» (Slip Step)
Скользящий Крок – крок, що виконується по прямій лінії, при цьому леза обох ковзанів знаходяться плоско на льоду. Вага тіла повинна перебувати над опорною ногою, яка може бути зігнута або випрямлена в коліні, в той час як вільна нога ковзає по льоду вперед до її повного випрямлення.
Правило 704, параграф 12 «Моухок»
Моухок – Поворотний рух (елемент), в якому зміна напрямку руху здійснюється переходом з однієї ноги на іншу, при цьому, дуга виїзду продовжує дугу в’їзду і обидві дуги мають рівну глибину. Зміна ноги виконується з зовнішнього ребра на зовнішнє ребро або з внутрішнього ребра на внутрішнє ребро.
- Відкритий Моухок – моухок, в якому п’ята вільної ноги ставитися на лід з внутрішньої сторони опорної ноги, кут між обома ногами довільний. Відразу після перенесення ваги тіла, «нова» вільна нога приймає положення за п’ятою «нової» опорної ноги (наприклад, кроки 8 і 9 партнера і 12 і 13 партнерки в Фортінстепе).
- Закритий Моухок – моухок, в якому підйом вільної ноги утримується у п’яти опорної ноги, поки вільну ногу не поставлять на лід за п’яту опорної ноги. Відразу після перенесення ваги тіла, «нова» вільна нога приймає положення попереду «нової» опорної ноги (наприклад, кроки 11 і 12 в Рокер Фокстроті).
- Маховий Моухок – Відкритий або Закритий Моухок, в якому вільна нога робить мах вперед (з її проносом якомога ближче повз опорної ноги) і, потім, вона повертається назад до опорної ноги для виконання повороту (наприклад, кроки 20 і 21 в Танго).
