Шановні друзі, сьогодні ми представляємо вам таблиці, за якими оцінюються викиди.
Якість виконання: викиди 2016-2017 (зниження)
Джерело: ISU Communication No. 2000 (revised July 14, 2016)
(на сезон 2016-2017)
падіння | -3 |
Приземлення на дві ноги | -3 |
Заступ на приземленні | від -2 до -3 |
Дотик льоду двома руками | -2 |
Дотик льоду однією рукою / вільної ногою | від -1 до -2 |
Слабке приземлення (на зубець, на неправильне ребро, зі скреготом) | від -1 до -2 |
Погана швидкість, висота, проліт або позиція в повітрі | від -1 до -2 |
довгий візит | від -1 до -2 |
Поганий візит / поштовх | від -1 до -2 |
Поштовх з іншого ребра (severe wrong edge) (позначка “e”) | від -2 до -3 |
Нечітке ребро (позначка “!”) | від -1 до -2 |
Нечітке ребро (без позначок) | -1 |
Недокрут більше половини обороту (позначка <<) | від -2 до -3 |
Недокрут від 1/4 до 1/2 обороту (позначка <) | від -1 до -2 |
Недокрут менш 1/4 обороту | -1 |
Позначення:
“-2” – GOE повинен бути знижений на 2 пункти
“GOE -3” – GOE має дорівнювати -3
Якість виконання: викиди 2016-2017 (підвищення)
Джерело: ISU Communication No. 2000 (revised July 14, 2016)
(на сезон 2016-2017)
Дана інструкція повинна використовуватися разом з інструкцією по зниженню GOE за помилки. Підсумковий GOE за виконаний елемент повинен враховувати як позитивні, так і негативні аспекти його виконання. Дуже важливо, щоб він відображав не тільки зняття за помилки, але і позитивні сторони. Виставлення підсумкового GOE за елемент починається з розгляду позитивних аспектів його виконання, на підставі яких обчислюється стартовий GOE для даного елемента. Після цього суддя знижує GOE відповідно до інструкції по зниженню GOE за допущені помилки і отримує підсумкову оцінку. При встановленні стартового GOE суддя повинен враховувати критерії, описані для кожного елемента. Точне число критеріїв, які необхідно виконати для увелечения GOE, – на розсуд кожного арбітра, але загальні рекомендації такі: для отримання оцінки “+” – 2 критерію; для отримання оцінки “++” – 4 критерії; для отримання оцінки “+++” – 6 критеріїв
Підвищення GOE викидів
- несподіваний / оригінальний / складний візит
- хороша позиція партнера в момент викиду
- хороша позиція партнерки в повітрі
- хороша розтяжка на приземленні / незвичайний виїзд
- хороша швидкість, висота і проліт
- хороший контроль і хід (flow) при приземленні
- без видимих зусиль у всіх фазах (effortless throughout)
- елемент вписаний в структуру музики
Таблиці цінності
Джерело: ISU Communication No. 2000 (revised July 14, 2016)
(на сезон 2016-2017)
вибір | — | – | – | 100% | V | + | ++ | +++ | |
одинарний тулуп | 1TTh | -0.9 | -0.6 | -0.3 | 1.1 | 0.9 | +0.3 | +0.6 | +0.9 |
одинарний сальхов | 1STh | -0.9 | -0.6 | -0.3 | 1.1 | 0.9 | +0.3 | +0.6 | +0.9 |
одинарний ріттбергер | 1LoTh | -0.9 | -0.6 | -0.3 | 1.4 | 1.0 | +0.3 | +0.6 | +0.9 |
Одинарний фліп / лутц | 1F / LzTh | -0.9 | -0.6 | -0.3 | 1.4 | 1.0 | +0.3 | +0.6 | +0.9 |
одинарний аксель | 1ATh | -1.5 | -1.0 | -0.5 | 2.2 | 1.5 | +0.5 | +1.0 | +1.5 |
подвійний тулуп | 2TTh | -1.5 | -1.0 | -0.5 | 2.5 | 1.8 | +0.5 | +1.0 | +1.5 |
подвійний сальхов | 2STh | -1.5 | -1.0 | -0.5 | 2.5 | 1.8 | +0.5 | +1.0 | +1.5 |
подвійний ріттбергер | 2LoTh | -1.5 | -1.0 | -0.5 | 2.8 | 2.0 | +0.5 | +1.0 | +1.5 |
Подвійний фліп / лутц | 2F / LzTh | -1.5 | -1.0 | -0.5 | 3.0 | 2.1 | +0.5 | +1.0 | +1.5 |
подвійний аксель | 2ATh | -2.1 | -1.4 | -0.7 | 4.0 | 2.8 | +0.7 | +1.4 | +2.1 |
потрійний тулуп | 3TTh | -2.1 | -1.4 | -0.7 | 4.5 | 3.2 | +0.7 | +1.4 | +2.1 |
потрійний сальхов | 3STh | -2.1 | -1.4 | -0.7 | 4.5 | 3.2 | +0.7 | +1.4 | +2.1 |
потрійний ріттбергер | 3LoTh | -2.1 | -1.4 | -0.7 | 5.0 | 3.5 | +0.7 | +1.4 | +2.1 |
Потрійний фліп / лутц | 3F / LzTh | -2.1 | -1.4 | -0.7 | 5.5 | 3.9 | +0.7 | +1.4 | +2.1 |
потрійний аксель | 3ATh | -3.0 | -2.0 | -1.0 | 7.7 | 5.4 | +1.0 | +2.0 | +3.0 |
четверний тулуп | 4TTh | -3.0 | -2.0 | -1.0 | 8.2 | 5.7 | +1.0 | +2.0 | +3.0 |
четверний сальхов | 4STh | -3.0 | -2.0 | -1.0 | 8.2 | 5.7 | +1.0 | +2.0 | +3.0 |
четверний ріттбергер | 4LoTh | -3.0 | -2.0 | -1.0 | 8.7 | 6.1 | +1.0 | +2.0 | +3.0 |
Четверний фліп / лутц | 4F / LzTh | -3.0 | -2.0 | -1.0 | 9.0 | 6.3 | +1.0 | +2.0 | +3.0 |